Setrill dual amb atomitzador 470ml Culinarium

Add to Wish List
9,95 €
Codi
4005983
 

Descripció

La Setrillera Dual de Culinarium compta amb un tap 100% lliure de BPA que incorpora un sistema de doble aplicació. Per un costat, una boquilla estesa amb un filtre atomitzador, dissenyada per generar una boira fina i uniforme, promovent hàbits de cuina saludables. Per l'altre costat, integra una boquilla amb abocat i sistema antigoteig que permet aplicar una quantitat superior d'oli. A més, aquest tap inclou un mànec ergonòmic que ofereix un agarre còmode i segur, per a una aplicació precisa.

 

El seu cos de vidre transparent és 100% higiènic i no emmagatzema olors ni sabors.,  ademàs, permet  visualitzar el contingut,. La seva ampla obertura facilita el reompliment sense necessitat d'utensilis addicionals a més de  permetre crear propis adereços. El seu tancament de rosca hermètic assegura un segell perfecte, evitant fuites i derrames. És apte per a rentavaixelles (només la base de vidre)

 

  • Neteja
    • Mantenir netes la boquilla, el tub i les juntes per evitar obstruccions, garantir una pulverització eficaç i conservar la qualitat del contingut.
    • Atenció especial a tornar a col·locar les silicones que fan de tope en omplir el pulveritzador, ja que aquestes peces garanteixen un buidat correcte.
    • Capçal no apte per a rentavaixelles. Es recomana rentar manualment amb aigua tèbia i sabó neutre.
    • Base de vidre apta per a rentavaixelles, facilitant una neteja més còmoda i profunda després de cada ús.

       

  • Funcionalitat
    • A menys viscositat de l'oli millor pulveritzat i a més és més recomanat per a la preparació de fregits, ja que aquest tipus d'olis suporten més les altes temperatures. Els olis més verge són més indicats per a la preparació de receptes en fred, però per als fregits no són tan ideals ja que es cremen més ràpid al no suportar tant les altes temperatures.
  • Manteniment
    • No omplir en la seva totalitat, és recomanable deixar un petit espai buit a l'interior per permetre una correcta pressió de l'aire i assegurar una pulverització uniforme i eficaç.
    • Agitar abans d'usar per obtenir una boira fina i constant, especialment si s'han introduït líquids més densos o salses.

Informació tècnica

Informació tècnica
Codi 4005983
Color Gris
Marca CULINARIUM
Material Cristall
Capacitat 0,4 L