Prepara les teves millors paelles, sofregits i fideuàs a la paella alumini premsat Ecochef de 42 cm de Wecook. Gràcies a la seva estructura d'alumini premsat són aptes per a tot tipus de cuines i la seva capa antiadherent evita que s'enganxin els aliments.
Està fabricada amb alumini premsat apte per a ús alimentari, que s'encarrega de repartir la calor correctament perquè es cuini per totes les parts igual.
La seva capa antiadherent lliure de PFOA fa que els aliments es cuinin perfectament sense quedar-enganxats, evitant que es facin malbé a l'hora de servir-los.
Apta per a tot tipus de cuines com llenya, gas, vitroceràmica elèctrica i cuina d'inducció. La seva base condueix la calor per tota la paella de manera uniforme independentment de foc que utilitzis. També és apta per a forn, de manera que pots donar un toc cruixent al menjar que estiguis preparant.
Els seus nanses de silicona taronges, que poden treure i posar-se segons la necessitat, fan que puguis gestionar la paella perfectament sense cremar-te. Això va bé per quan calgui transportar-la en el moment de servir el menjar.
Es pot rentar tant a mà com al rentaplats. Per a una correcta neteja a mà es recomana fregall tou per no ratllar la superfície i mantenir-la en perfecte estat.
Codi | 5000913 |
---|---|
Marca | WECOOK |
Tipus de cuina | Totes les cuines inclosa la inducció |
Material | Alumini prensat |
Diàmetre | 42cm |