Promoció vàlida del 20 de març al 2 d'abril en compres superiors a 49€. Vàlid tant a botigues físiques com online
El got Diamond blau de Bormioli Roccoés d'alta qualitat per la seva resistència i durabilitat per a tot tipus de begudes, tant calentes com fredes. Vénen en un color blau oceànic que els fa inconfusibles i atractius.
Té un relleu facetat intern, mentre que per fora mostra una estructura totalment llisa. És un got decoratiu, distintiu i elegant per a qualsevol tipus d'ambient. Pots presentar-lo en aniversaris, sopars especials i festes.
És còmode per la teva mà gràcies als seus 39 cl i a l'vidre resistent. També ho pots apilar amb altres vasos en qualsevol espai petit de la teva cuina sense que hagis de preocupar-te per si es trenquen o si encaixen bé o malament, perquè amb prou feines ocupa espai.
Pots rentar-lo en el teu rentavaixelles còmodament, perquè el seu cristall és molt gruixut i fort en comparació amb altres vasos. Per tant, pots acomodar al costat d'altres estris de la cuina amb tranquil·litat.
És ideal per a begudes alcohòliques, sucs, gasoses, llet i per a tot tipus de postres freds. No és recomanable per al microones o el forn, encara que sí el pots fer servir per contenir líquids a altes temperatures com, per exemple, un te calent.
A l'contenir una obertura àmplia no patiràs bolcades accidentals i inesperats. D'altra banda, et permet introduir grans blocs de gel per oferir begudes refrescants a totes les teves visites.
Codi | 1004044 |
---|---|
Color | Blau |
Marca | BORMIOLI ROCCO |
Material | Vidre |
Capacitat | 0,4 L |