Aquest colorant en gel Decora resulta ideal per tenyir un gran nombre de preparacions com a masses, glacejats, cremes de mantega i moltes més. Et permet aconseguir la tonalitat desitjada amb una petita quantitat de producte.
Aquest pigment no aporta cap sabor, per la qual cosa pots preparar totes les teves receptes respectant els sabors naturals propis de cada ingredient utilitzat.
La seva fórmula presenta una consistència que s'integra fàcilment a les diferents mescles o masses, havent de pastar o barrejar de manera envoltant i uniforme per aconseguir en pocs minuts i sense esforç la integració total del producte.
A causa de la seva qualitat i alta concentració de pigments permet assolir un negre intens amb una petita quantitat de gel en la preparació. La dosificació recomanada és d'1 gram de colorant per cada quilogram de massa.
La seva utilització no genera cap tipus de modificació en la consistència o estructura de les preparacions, conservant la solidesa o liquiditat de les mescles tal com figuren en les receptes originals.
Gràcies a aquesta qualitat no contamina els aromes propis d'alguns ingredients que justament participen de les preparacions per aportar notes aromàtiques distintives, com les ratlladures de pells de cítrics o altres ingredients aromàtics.
Xarop de glucosa, sucre, aigua, humectant: glicerol, colorant: E153; midó modificat, espessidor: E406, regulador d'acidesa: E330; conservant: E202. Pot contenir traces de nous i llet.
Codi | 5003790 |
---|---|
Color | Negre |
Marca | DECORA |