Promoció vàlida del 20 de març al 10 d'abril en compres superiors a 49€. Vàlid tant a botigues físiques com online
Utilitza el setrill 0,5 l màquina de San Miguel per servir l'oli d'una manera ràpida i senzilla sense problemes de degoteig. Evita taques en estovalles i tovallons.
El vidre és un material que es caracteritza per ser resistent i per no guardar olors d'altres aliments. Per això aquesta setrill és perfecta, ja que conserva el sabor, l'olor i la textura de l'oli com si estigués en l'embalatge original.
El setrill amb forma de gerra està tapada amb un tap de suro per dalt, tancat a pressió, per evitar que l'oli es vessi per aquí. Un cop plena, l'oli només podrà sortir per la part de la gerra.
Es recomana rentar a mà per la forma que té, ja que és senzilla de manejar. És aconsellable utilitzar accessoris com neteja ampolles per arribar a totes les superfícies.
Com que té forma de gerra, el setrill compta amb una nansa fabricada en vidre, com la resta del setrill, que facilita el maneig. Servir l'oli és còmode, ja que la seva mida amb capacitat per a mig litre és manejable.
La gerra té una forma corba per la part d'on surt l'oli que evita que caiguin gotes que creen taques en estovalles i tovallons quan acabis de servir.
Codi | 0905030 |
---|---|
Marca | SANMIGUEL |
Material | Vidre |
Capacitat | 0,5 L |