Promoció vàlida del 20 de març al 2 d'abril en compres superiors a 49€. Vàlid tant a botigues físiques com online
Si estàs buscant un ganivet costellam de la millor qualitat disponible, el mall de taula costellam Madrid de Comas és perfecte per a tu. Inclou dos coberts de 3 mm de gruix per a realitzar talls fins i molt precisos. Vols saber més sobre ell? T'ho expliquem a continuació.
El set inclou dos ganivets de 3 mm de gruix, específicament dissenyats i fabricats per tallar costelles amb molta precisió, fins i tot si tenen molt gruix, com ara les de bou.
Una de les principals característiques de l'ganivet és el seu mànec ergonòmic. Et resultarà molt senzill manejar a l'tallar la carn, i agrairàs que no se't rellisqui la mà com passa amb altres coberts de menor qualitat.
Els dos ganivets han estat fabricats amb materials de primer nivell, de manera que comprant el set, tindràs la seguretat de tenir un producte molt ben fet, resistent i durador.
Si per alguna cosa val la pena la compra dels ganivets de carn a la nostra botigaonlineés per la seva fulla extremadament afilada. Amb ells podràs fer talls de carn rostida sense cap esforç.
Finalment, no pots oblidar que el ganivet per costelles i tot tipus de carns et durarà molts anys. Tindràs un joc de coberts que tindrà el mateix aspecte sempre, és a dir, semblarà nou.
Codi | 0110511 |
---|---|
Color | Plata |
Marca | COMAS |
Material | Acer inoxidable |