Cuides adequadament el teu cristalleria? Quan et serveixis un vi a la teva copa Bungurder de la sèrie Diva de Schott, et va a saber molt millor. No prescindeixis d'aquest plaer en la teva llar!
Gràcies a aquest format de comercialització, obtens sengles productes idèntics a un cost inferior al habitual. Comparteix amb la teva parella teus propers brindis!
L'excel·lència del vidre TRITAN amb el qual es fan aquestes copes és incomparable. Aporta resistència, fiabilitat i consistència, atributs tots ells característics de la marca Schott, una de les més valorades en el seu sector.
Aquesta copa assegura una presència brillant que fa el vi contingut encara més atractiu. A més, presenta una estupenda sonoritat i permet fluir les aromes de manera àgil i potent. L'usuari gaudeix encara més del seu vi en aquests recipients.
Després de l'ús, introdueix la teva copa al rentaplats i aplica un programa apropiat per a deixar-la com nova. Més enllà de l'ús dedicat i prudent exigible a la utilització de tot tipus d'elements de cristalleria, el seu manteniment és màxim i la seva resistència, molt significativa.
Aquestes copes són extremadament versàtils, ja que combinen igual de bé en estètiques clàssiques i modernes. Ho aconsegueixen gràcies a el disseny equilibrat que presenten, el qual barreja l'essència tradicional d'aquestes copes amb trets diferencials d'avui.
Codi | 0906064 |
---|---|
Marca | SCHOT |
Capacitat | 0,7 L |