De la mateixa manera que no totes les aigües tenen el mateix gust, beure en una bona copa d'aigua, com aquesta de Schott, ofereix sensacions addicionals a les d'altres continents. Per això, la cristalleria és fonamental a l'parar taula i atendre els convidats.
El cristall TRISTAN és l'escollit per la firma Schott per fer aquestes copes estupendes. Ofereix màximes prestacions de resistència, transparència, sonoritat, brillantor i suavitat a el tacte.
La combinació de presència actual i clàssica és el més característic de l'estètica d'aquestes copes de la gamma Diva. Compten amb cos sinuós i tija llarg, cilíndric i sofisticat, que descansa sobre un peu tan equilibrat com elegant.
El volum de contingut que admet aquesta copa és de 61 cl, superior a les de vi i més que suficient per proporcionar a l'usuari refrescants glops quan els necessita.
Schott és una de les firmes més valorades en l'àmbit de la cristalleria domèstica. Ha aconseguit atresorar una trajectòria de màxim prestigi i, per això, sempre s'ha recolzat en la innovació, el disseny, la funcionalitat i la incontestable qualitat de les seves propostes.
Aquestes copes són perfectament rentables en el rentaplats. Pots introduir-les amb tranquil·litat en els programes apropiats; el resultat és un vidre brillant i impecable, sense cap minva de qualitat ni ratllades.
Codi | 0906048 |
---|---|
Marca | SCHOT |
Capacitat | 0,6 L |